Frequently asked questions

Vi sætter en dyd i at besvare dine spørgsmål og sikre, at du føler dig sikker igennem hele købsprocessen. Derfor har vi samlet vores mest hyppige spørgsmål her – vi håber at disse svar kan være til hjælp.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Skriv til vores support og vi gør vores bedste for at svare så hurtigt som muligt. Den gennemsnitlige svartid ligger på 1-2 hverdage.

Det er individuelt fra person til person, hvor lang tid man bruger på kurset. Som udgangspunkt er det udviklet til at tage 1,5 time, men vi anbefaler, at man gennemgår kurset henover et par uger – og gerne flere gange efterfølgende!
I bunden af hvert kapitel kan du downloade kapitlet i podcast form. På denne måde kan du vælge at lytte til det på din computer eller lægge filerne over på din telefon. Det er en metode vi anbefaler, når du skal genopfriske de strategier, du har lært gennem kurset.
Vi anbefaler, at du tager noter eller bruger en anden metode som fungerer for dig, mens du gennemgår kurset, for at støtte din læring. Hvis du aktivt reflekterer og bearbejder materialet, mens du sidder med det, så hænger det bedre fast, og du får dermed et større udbytte. Er du ikke sikker på, hvilken metode, der fungerer bedst for dig, så skriv til os. Vi kan hjælpe med at snævre dig ind i forhold til din læringstype.

Oftest er der tale om problemer relateret til din browser eller browserdata, og vi har derfor listet nogle punkter herunder, som vil kunne afhjælpe problemet:

Vores kurser om stresshåndtering er baseret på mange års erfaring indenfor forebyggelse og behandling af stress. Vi har, i samarbejde med eksperter inden for e-læring, brugt vores viden til at udvikle et produkt, der hjælper dig til en stressfri hverdag. Vi henviser til vores side om faglig tryghed for mere information.
For mere information om hvert kursus, henviser vi til beskrivelsen af henholdsvis skab et liv uden stress og forebyg stress, skab trivsel.

Som udgangspunkt har du adgang til kurset i et år efter du har købt kurset. Se din velkomstmail for guide til login.

Du kan altid kontakte support på mail support@klausenlearning.dk, hvor vi svarer inden for 1-2 dage. Du kan også kontakte os på telefon +45 6015 5036 ligegyldigt om du har brug for hjælp, brænder inde med et spørgsmål eller har ris eller ros til os. Du kan ringe alle hverdage fra klokken 8-16.

Hos Klausen Learning tilbyder vi 45 dages tilfredshedsgaranti. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du indenfor 45 dage få pengene retur ved at sende en mail til vores support på support@klausenlearning.dk. Beskriv gerne hvorfor du ønsker at benytte tilfredshedsgarantien, da vi altid ønsker at blive bedre til det, vi laver.

Hos Klausen Learning har du ret til at få det fulde beløb refunderet inden for 14 dage. Hvis du ønsker at få pengene tilbage kan du skrive en mail til vores support på support@klausenlearning.dk.